En glad Jill!!!

Ni som läst min blogg från början vet ju att det försvunnit saker från mig spårlöst..och jag trodde det var spöken som var dem skyldiga...Bl a en tubtopp som jag älskade väldigt mycket.

Idag när jag skulle ta på mig kläder till jobbet så kolla jag runt så med galgarna och under en kofta som hängde där hängde också min tubtopp...Jag lovar jag letade där flera gånger faktiskt...och den FANNS INTE där....

Så jag tror spökerna tyckte synd om mig och hängde tillbaka den=)))))
Men väldigt glad är jag för det=))))

Så nu vet jag inte om jag skall ha den kanske på lördag med jeansshorts eller en fin blommig klänning som jag fick av min svägerska och bror när jag fyllde år??? hhhmmm svårt detta...Brukar inte vara flera alternativ att välja mellan när man skall gå ut utan bara en fråga...VAD skall jag ha på mig??? och sen "jag harverkligen ingenting" hahahahahaha

Kommentarer
Postat av: din pimp

...tycker att du ska göra så som kejsaren i kejsarens nya kläder :P

2009-08-20 @ 22:17:59
Postat av: Jill

Va hahahahahahahahahaha!!!

2009-08-21 @ 08:29:15

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0