!!!

Nu är jag riktigt hungrig...senare kommer Patrick och hämtar mig och så skall vi hem och laga kinamat=))) mmm det vill jag ha nu...så jävla gott...Idag fick jag med mig pyttipanna med rödbetor,tycker det är gott det me fast vill ju hellre ha kinamaten...Patrick gör den så god med kyckling,  bambuskott,vitlök och soya å olja å massa gott=)))och ris till det...blir mmmmm...
Har kommit på mig själv att jag skriver väldigt mycket om mat...Men det är så gott...älskar att äta hahahha

Det kommer jag bli bortskämd me nu..Patrick flyttar ju in hos mig i slutet av månaden och han lagar jättegod mat=))) till skillnad mot mig...jag är värdelös...Så illa att jag tom funderade att gå matlagningskurs hahahaha..
Men efter att jag flyttat hemifrån och bott själv har jag lärt mig lite iaf...jag klarar mig...Blir ju ingen direkt gourmét middag när Jill står i köket precis hahahahah men mat blir det iaf hahahaha...


Något som är så enkelt och så gott(man tröttnar aldrig) är Taccos...Det gör jag och Patrick ganska ofta faktiskt mmmm det hade inte heller vart fel nu...Eller bakad potatis med fyllning i lr en fläskfile med klyftpotatis med vitlöksbröd å sallad till....mmmmmmmmmmmm och så mycket mer det finns....neee allt prat om mat gör mig mer hungrig...nu skall jag ta min lunch...Men pyttipanna är ju inte lika gott som ovan=((((
Men men....


Kommentarer
Postat av: Andreas"Kryckan"Hansson

Ha ha, jag har aldrig hört nån prata om så mycket mat tidigare ;)

2009-08-05 @ 15:35:07
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0