Fredag 21 aug

Igår var jag ju hos min kusin=)) det va väldigt trevligt...Träffade min morbrors nya tjej...Hon va jättetrevlig=))
Igår när vi satt där så berättade jag för mamma att jag hitta min efterlängtade tubtopp...Då frågar min kusin på 22 år,
Vad är en tubtopp?
Jag visar typ lite med händerna vid axlarna och säger en sån a utan , så hakade jag mig...Jag skulle säga utan band men han ba
"en sån utan tuttar" hahahahaha jag dog av skratt hahahaha...Skulle vilja se hur en sån tubtopp utan tuttar ser ut hahahahahaha

Så Bolt slog ännu ett nytt världsrekord igår på sprint 200 m med den otroliga tiden 19.19...Tidigare världsrekord 19.32 (1996 av Michael Johnson)och det skulle vara det omöjliga världsrekordet att knäcka...men icke=)

Usain Bolt vann 200 metersfinalen med otroliga 62 hundradela


Men nu kommer frågan: Är han dopad? Två andra tävlande från Jamaica av samma tränare som Bolt har är dopade..Även han? Hoppas verkligen inte det, förstör hela sporten, om han är det,hoppas han åker fast!!!!

En annan disskution är den "kvinnliga" jamaicanen Caster Semenya.
Caster Semenya.

Det är disskutioner om att hon har gjort ett könsbyte och därför dominerar på banan mot andra damer.
Han eller hon skall göra en undersökning nu för att se vad som stämmer.
Är det en man som dem satt att tävla mot damer så är det ju helt sjukt...
Och skulle alla dem Jamaicanerna vara dopade så tycker jag fan inte att Jamaica skall få va med nästa tävling..Det är ju skit tråkigt isf...
Självklart ser det ut som en kille,men tänk om det är en tjej...usch stackars henne då...Dem pratar ju om när en intervjuare frågade om könsbytet så ville "hon" inte kommentera det...Å då måste det ju stämma...Men om alla trodde jag var man och det gick så mycket rykten om mig hade ju inte jag heller velat kommentera det...Skall bli intressant.


Va tror ni...Man eller kvinna???




Kommentarer
Postat av: anna

vetefan, men "den" ser inte speciellt kvinnlig ut haha

2009-08-21 @ 13:27:07
URL: http://pann.blogg.se/

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0