Fredag 28 aug

Hej skit va längesen det va nu hahhaa har redan blogg avis och bara haft den i två månader typ hahahaha...Tycker läsarna är lite dåliga på att lägga inlägg å så...kämpade mig för att hitta några hetingar till er juh hahahahaha

Som sagt i lördags hade jag fest juh...Sjukt roligt va det fastän många som var där inte var på festhumör...
Men jag hade riktigt roligt...Catrin, Anna,Patrick, Mikael,Smirre,Magnus, Hiva, Fia ,Linda,Melissa,Mija, Sara, Affi,Reye, Saira, Magda, Hanna, Frida ,Tompa, och Markus, Marie(som kom förbi en stund) Tack alla för att ni kom och TACK så jättemkt för presenterna...Det hade verkligen ingen behövt...
Magdas mamma var min ängel för denna fest och gjorde två stycken helt gudomliga smörgåstårtor åt mig...En med ost och skinka och en med skaldjur...MMMMMmmm fan va goda dem va asså...(det bästa va att det blev massa över så jag hade dagen efter oxå)
Partyt började kl 7 och dem sista gick hem vid 3 halv 4...
Det ända som är jobbigt när man har fest själv är att man skall hinna prata med allt och alla,men det känns ändå inte som man pratade med nån hahahahhahaha...eller va det alkoholen som tala hahahhaha....Neee skoja blev helt lagom med alkohol för mig faktiskt hahhahahahaha...

Dagen efter så mötte jag upp Catrin och Therese (som inte kunde komma på festen =((  ) och käkade på pizzahut mmmmmmmmmmmmmmm fan va fott det va....ÅÅ det hade jag velat ha nu känner jag=)...en skål med tortillachips med ost och sås som Therese tog till förrätt mmmm va gott det va...

Sen när jag kommer hem så har min älskling städat allting t om moppat=))) Tack!!!!!!!! fan va skönt det va, bara komma hem och degade i soffan hela kvällen...Söndagar är så sköna=)) är glad att jag inte jobbar natt längre...när man började halv 10 på söndagkväll...det va fan inte roligt kan jag säga...Söndagar är heliga tycker jag=))

Skall lägga upp några bilder från festen men har dem inte här på denna datan.

Så fr om igår är jag sambo=)) hhhmmm det är lite läskigt, man börjar bli stor...fyller 25 och blir sambo....hahahahhaha

Så nu ser det för jävligt ut hemma...Jag vet ju vad hela helgen kommer gå åt till...Igår höll jag på att göra plats i garberoberna för hans saker...Men seriöst finns inte plats för allt...Och då slängde jag ändå en hel säck med kläder nästan...Det blir intressant och se hur det kommer bli...lägga alla hans kläder i källan i förrådet hahahahahahahahahaha
Och mina väskor var skall jag lägga dem??? å mina skor=(((( å sovrummet kommer bli datarum också...Jag gillar verkligen inte data i sovrummet eller i nåt rum överhuvudtaget,förstör inredningen helt...skall va en laptop som du bara ställer undan...

Jag har väntat så länge på Män som hatar kvinnor som jag har beställt genom homeenter...Men jag har undrat varför jag inte fått den än...dan efter festen så körde Patrick mig till Anna för jag skulle hämta en sak så sa hon att den inte haft dvd realese än...HAHAHA...Inte konstigt att den inte har kommit till mig än då...Men i onsdags när jag var i stan med Saira så såg jag att den kommit ut...Så snart Anna så bli det filmdags=))))

Nu skall jag äta lite mat,hungrar ihjäl...



Kommentarer
Postat av: anna

JIPPI!!!!

2009-08-28 @ 14:04:17
Postat av: Jill

WWWiieeeee

2009-08-28 @ 15:37:07

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0