Glömde

Glömde berätta en sak, Varför drar jag alltid åt mig konstiga instabila människor...Dem skall alltid börja prata med mig och öppna sig för mig...som när vi var i slottskogen i lördags, så satte vi oss och tog det lugnt i solen vid en gräsmatta där det inte fanns nåt folk...ur skogen kommer en kille på kanske 26 år och kommer fram till oss (puckel rygg med långt fett hår) men långsamma steg och kollade ner i marken...
- Hej kommer ni från göteborg?
- Ja, svarade jag
- kommer ni hit ofta?
- nja ibland,svarde jag kort....
Sen kom det konstiga (blev faktiskt nojig) hans blick var helt maniskt också.
- Förlåt i min ungdon gjorde jag nåt dumt (sparkade med foten i marken), väldigt dumt.
- aha ok det låter inte bra (kolla på Saira typ som att va fan e detta)
-Jag tog ett stort stenblock, mmm det gjorde jag och kastade det rakt i säldammen.
-aha ok det var verkligen inte bra (vågade inte va tyken då hade han la kastat ett stenblock på oss) haha
- så Saira sa att vi skulle gå...
-har ni tändare? a sa jag...då försökte han krama mig och sa förlåt (att han förstörde säldammen) usch va äckligt asså...

Sånna människor kommer allltid fram til mig...vad gör jag för fel...hahahahaha

Kommentarer
Postat av: Andreas"Kryckan"Hansson

Jill vart du uppraggad ha ha.. Så om Justin hade bett dig komma upp så hade du svimmat??

2009-08-05 @ 11:35:49
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/
Postat av: Andreas"Kryckan"Hansson

Du det kan jag tänka mig.. Jag ser det framför mig Jill ha ha..

2009-08-05 @ 12:02:45
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/
Postat av: tess

hhahahahhahaha d var d roligaste jag hört på länge. fy fan vad sjukt. gav du han en bamse kram då? hahahahahahah pöss

2009-08-05 @ 13:11:59
Postat av: Jill

aaaa det gjorde jag och klappa han på huvudet ahhahahahahaha

2009-08-05 @ 13:29:46
URL: http://jillo.blogg.se/
Postat av: anna

hahah fan vad sjukt....



erkänn du sög av han jill? hahahahaha lol

2009-08-05 @ 22:18:09
URL: http://pann.blogg.se/

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0