Nåt att bita i

Har disskuterat med en kollega om Britney Spears så tänkte att det är så kul att disskutera olika saker om olika människor för alla har så olika smaker...Det är väl tur det att folk inte gillar samma,då hade det vart jobbigt för dem flesta hahaha....
Dessa kändisar tycker jag ser bra ut (vissa ser väldigt bra ut=)...Säg även era åsikter...Det är kul=))) speciellt med disskutioner,eller hur Andreas?=)




 
Jay Hernandez- Min mexikanska favorit




Victor Webster-Hunken från The days of our lives





Ryan Phillippe- behöver jag säga mer än en sån blick










Den otroliga charmiga Heath Ledger som tyvärr har gått bort=(











Christina Milian- så perfek tycker jag, både söt och sexig





Megan Fox- alla killars dröm kan jag tänka  mig=)


Carmen Electra sexy cleavage

Carmen Electra- Snygg och sexig...





Adriana Lima- hennes blick säger oxå allt...


Å nej jag är inte lesbisk om det låter så hahahahahhaa...Men hade inte haft nåt emot att se ut som nån av dessa snyggingarna=))))

Nå killar å tjejer va tycker ni??? nån favorit????





Kommentarer
Postat av: anna

du glömde en bild på mig jill...

aja men av dem där så röstar jag på Ryan Phillipe. I´d do him. In a heartbeat! haha Eller Justin. m m mmmmmmmm

2009-08-20 @ 21:28:23
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: Jill

Jag vet, men tänkte det räckte med mig haha...mmm Ryan och Justin är tvärlika juh hahahahha...fast Ryan har mycket hetare blick=)))

2009-08-21 @ 08:30:28
Postat av: anna

sant sant, fast justin dansar som en kung=grym i sängen hahahaa

2009-08-21 @ 13:27:55
Postat av: Jill

Eller hur det har du rätt i=)))) ahahahha

2009-08-21 @ 13:50:31

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0