måndag 10 aug

hej allihopa!!!
Jag har inte skrivit på ett tag för i torsdags så blev jag jättedålig...typ bihålleinflmmation lr nåt...och under helgen jobbade jag 12 timmar pass på power boat eventet som var här i Göteborg...Blev bättre på lördagen redan men igår så stod jag ute och det börja regna och så,så jag har ju inte blivit bättre (tvärtom)...

Patrick kusiner har ju kommit hit idag,men träffade dem inte för känner mig inte bra och skall jobba imorn så borde vila...
Men nu fick jag medelande av Patricck så skall åka och hämta han...Dem har ju hans lägenhet...

Fick dessutom mina klänningar från Asos idag och blev väldigt besviken=((( skall skicka tillbaka båda=((( man får verkligen inte ha höfter i kläd designernas värld...*tråkigt*...hhhmmm jag som hade bestämt mig att ha på mig den på min födesledagsfest...men det ffår bli nån annan outfit...alltid lika kul å leta...skall nog in till stan på torsdag kanske då??=)))

Idag kom Magda hem från Kroatien...Välkommen hem!!!
Nu skall jag hämta älsklingen och sen sova hoppas jag,skall ju orka jobba imorn...

Ha det bra allihopa...återkommer snart igen!!!! pöss pöss på er!!!

Kommentarer

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0