Onsdag 12 aug

Idag cyklade jag till jobbet...Lämnade ju in min cykel efter att jag bara trampa luft hela tiden...När jag gick dit för att hämta den förra veckan så fanns där inga pedaler på...Jag hade självklart pedaler när jag lämna den (men dem skyllde på att dem bytt personal mitt i när dem laga den)...Så då fick jag köpa nya pedaler från dem också...Fan va dålig stil asså, okej pedalerna kosta 250kr men ändå, det är en principsak...Så allt som allt fick jag betala 1300 för min 12 år gamla cykel som jag inte använder så mycket,när jag får reda på att Patricks bror köpte sin helt ny för 1200...Känns så där roligt...men det är typiskt mig att göra så hahahahahahaha (inte så roligt egentligen haha)

Som jag har skrivit innan så är ju Patricks kusiner här på besök...Jag har inte träffat dem än för har inte känt att jag orkar vara social...Ni vet hur man blir när man är sjuk...Så skall man vara jättetrevlig och prata engelska och anstränga sig,det orkar jag inte...hahaha men idag måste jag träffa dem,dem åker ju hem imorgon...Så typiskt,Stckholm live är i Göteborg idag och skulle gått med Saira men jag kan ju inte nu=((( tråkigt=(((

Igår hade jag både Magda och Patrick på besök hos mig, vi satt och tjöta lite sen blev det sova tidigt för skulle ju jobba idag...

Men efter idag är jag långledig=)) En snäll kollega tog mina pass i helgen så tog jag två veckodagar för honom så jag kan göra allt som planerat=)))

Jag brukar aldrig har saker planerat men denna helgen så var det från början:
på fredag: utgång med tjejerna=)
på lördag: Bröllop,kräftskiva (kan man hinna båda haha)
på söndag: circus med Patricks brorsdotter 

Och typiskt så jobbade jag just denna helgen hahaha också typiskt min tur... Men en jättesnäll kollega hjälpte mig=)) Tack!

Denna ledigheten vill jag få in att träffa Frida, Magda och Saira...hur hinner man med allt???
och jag är ledig bara 5 dagar...

Men så var det ju det också att jag borde vila så jag blir riktigt bra någon gång, men det finns ingen tid för det...hmmmm sikket dilemma hahaha...





Kommentarer
Postat av: Andreas"Kryckan"Hansson

Ja vad är grejen??? Jag skiter id et för det mesta men ibland så blir jag rätt irriterad :)

2009-08-12 @ 12:03:35
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0