Onsdag 19 aug

Hej allihopa...Har varit lite seg på att blogga...men helt ärligt så har jag inte haft tid faktsikt...hahahaha
Låter som jag är en värsta upptagen kvinna (vilket jag inte är) men fattar inte var tiden tar vägen...

På lördag blir det ju party igen=)))) skall bli roligt...men undra hur många jag bjudit...har ingen koll alls...hahaha det kan ju bli roloigt eller tvärtom hahahahahahahhaha...neee roligt skall det bli...

Är det nån som vet några bra tips på nån god bål??? tänkte göra några goda välkomstdrinkar=)))

Jag har precis börjat jobba från en 5 dagars ledighet...Men har ju inte vart så frisk tyvärr...Men det har inte hindrat mig från nåt för ville faktiskt inte ligga hemma och ruttna haha

I onsdags skulle jag ju träffa Patricks kusin men det blev jobb istället på Götaplatsen när Hammerfall spela...Ganska roligt faktiskt..

Sen på torsdagen så kom Magda hem till mig...Hon lagade Gulaschsoppa till mig med sallad och libabröd till...fan va gott gumman!!!

På fredagen så blev man kulturinspirerad på kulturkalaset med Mija och Klara och sen Petter på scen...Fan va bra han e asså...får verkligen igång publiken å allt...riktigt bra stämmning...Saira och Magda och jag drack lite cider och diggade...haha...

Sen när det var slut vid halv 10 så gick alla upp mot Götaplatsen för Europe spela men gud va folk...Jag ville höra Final countdown (den enda bra låten) men det var så sjukt mycket folk att vi gick in på El corazon...Magda åkte hem efter en stund och jag och Saira stannade...Sen ser jag en kille i baren som jag känner igen...en kompis som jag inte pratat med på två år exakt...Fan va kul det va å träffas Nahro (hoppas du och Jose kommer på lördag) så en drink blev att vi kom inte hem förren halv 3 typ hahaha men jävligt roligt hade vi det!!! Dansa som galningar hahahaha...

Lördagen var det reunion med tjejerna=)) Fan va kul vi hade det på förfesten...Jag säger det och kommer alltid stå för det...VARFÖR GÅR MAN UT NÄR MAN HAR SÅ KUL HEMMA...?? Alla splittrades ju sen som alltid...

på söndag var det cirkus med Patricks bror med familj...Egentligen var det jag och Patrick som skulle ta Linnea men så fick pappa tre biljetter över så sa vi till Mikael, Emma och den lilla sötisen Andrea att också följa med...Det var verkligen trevligt=)

Sen efter så gick jag och Patrick på restaurang..El corazon...MMMMmmmmm va gott det va asså...käkade fläskfile,oxfile med krämig bearnaisesås och pepparsås med klyftpotatis...fannn vill ha det nuuuuu...
Men dem som satt brevid oss beställde in deras pizza (man tänker ju inte att man beställer pizza det första man gör på restaurang,det kan man ju äta hela tiden) men den skall jag tillbaka till och slänga i kistan ahahahah
Den såg riktigt god ut....hhhhmmmmm

Hade lite bråttom igår så det blev snabbmat idag, falukorv med potatismos...men jag tycker det är gott också men föredrar ju kanske mer krämig pepparsås med fläskfile liksom hahhahaha


Så kom igen folket ge mig bra tips nu då=)) om bålen asså=))

Kommentarer
Postat av: Andreas " Kryckan" Hansson

Hallå där.. Hon var absolut finare förr, men jag gillar nog ändå hennes kvinnliga kropp emra nu..



Kolla www.tasteline.se egentligen för festmåltider men tror att det är även drinkar :)

2009-08-19 @ 16:32:59
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/
Postat av: Andreas"Kryckan"Hansson

Så du tycker inte brittan har nån höft??? Hon har en grym päron rumpa mmmm.. men jag håller med dig Eva Mendez är såååå sexig och vacker mmmmmmmmm

2009-08-19 @ 17:57:36
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/
Postat av: Andreas "Kryckan"Hansson

Jag vet kära Jill vad som är skillnad på Höft och rumpa.. I mins smak så räcker hennes höft :)



Jag tycker hon verkar må bättre om man ser på nytagna bilder... Men som sagt man vet ju aldrig... ;)

2009-08-20 @ 08:49:09
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0