Onsdag 5 aug!!!

Hej allihopa..Ledsen att det  var ett tag sen jag bloggade..Det har hänt ganska mycket och jag har inte mått helt hundra=(
Har ju vart ledig nu ett par dagar,sååå skönt...men i måndags blev jag lite dålig...Inte feber eller ont när jag sväljer,fast jävligt ont i lungorna typ...Svårt och förklara..Min röst försvinner ibland...Lite jobbigt när man jobbar bland folk och i telefonen...Men det får gå...

I fredags kom Saira hem till mig och en till skulle kommit för att lösa lite löjligt drama men som aldrig dök upp...och mer drama blev det när man blir uppringd av en Psykiskt instabil människa och skäller ut dig för nåt du absolut inte har gjort och hon inte har med att göra...Lite roligt...Men jag och Saira sket i det till slut efter några glas vin hahhahaha...Är glad att jag träffat dig, så rolig och en bra vän (kan jag säga efter så kort tid) synd att inte folk vet vilka som är sina riktiga vänner..Nån vacker dag kommer dem komma på det och då är det försent...Synd tycker jag...

I lördags var det den goa dagen=))) På morgonen hämtade jag Nikita...skulle passa henne medans Therese jobbade...Det var ju fint väder så jag och Saira tog lilla vovven (efter frokosten med äggröra och bacon mmm) till slottskogen...Det var jättemysigt...köpte glass och släppte Nikita så hon fick springa av sig...hahaha hon e så rolig den lilla skiten ahahahaha...

Sen träffa tjejerna...åkte vi te affären och köpte MASSA gott...sen åkte vi hem till mig och frossa...mmmm va gott, sen kom en impulsgrej,jag klippte mig, eller a Catrin klippte mig ju såklart hahahaha..Jag blev jättenöjd...Catrin du e grym på att klippa asså..
Så alla som behöver klippning gå till Catrin (jätteduktig)...

Vi skulle kolla på film men det blev inte så..vi tjötar för mycket för att kunna kolla på film hahahaha...
Män som hatar kvinnor har jag inte fått än, men när jag får den så kan vi se på den  Anna nån dag, du ville väl se den??

På söndag hade jag inga planer men det slutade på grekisk restaurang...Knossos det e sååå gott va...Det blev friterad fårost med tsatsiki till förrätt och Souvlaki till varmrätt...mmmm gott..hade inte vart fel nu känner jag...sen hemma hos mig fixade vi naglarna...
Lade stenar på Sairas naglar och det blev jättefint=)))

Nu på måndagen blev jag dålig mot kvällen...Inte roligt alls...så det blev bara att kura ner sig och kollade på Coyote Ugly som gick på tv...sen blev det besök hos John blund...

Va glad man blir när man ser vädret...förhoppningsvis håller det i sig till helgen (skall dock jobba hela helgen) men skall jobba utomhus antagligen...

Har tänkt på att varför skall jag lägga ut privat vad jag gör om dagarna och så (det har ju ingen med att göra) men jag har ju bara typ 6 läsare och alla dem vet ju vad jag gör ändå hahahahaha så det spelar ju ingen roll hahahaha....

PUSS PUSS PÅ ER!!

Kommentarer
Postat av: anna

jaaaaaaa den vill jag se! Vi måste ses med lillfjärten snart också. =) Puss

2009-08-05 @ 22:20:36
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: catmust

thanks jill!:-)

2009-08-05 @ 23:26:16

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0