Torsdag 20 aug

Idag är det jättefin dag ute synd att man måste jobba sånna fina dagar...Det är ju inte som om dem är många här i Sverige...
Idag skall jag hem till kusinen..Han har konfirmerat sig för ett tag sen men det blev samling av släkten några veckor efteråt då alla va bortresta.
Egentligen skulle ja behövt vara hemma och städa lite,fixa en lista på vad som skall köpas till lördag.Patrick hjälper mig på fredagen med allt det för jag jobbar ju imorn med...

Jag fick ett tips av en kollega på en sida med massa olika recept och sånt...och då hitta jag denna:

Peachy Melba
1 flaska(or)  Gin, (70 cl)
1 l  persikojuice
3 l  Russian Water
4 st  persika/or, färska
3 paket  frysta hallon, (à 200 g) eller 1 liter färska
  isbit(ar)


Låter gott va...Läskas i munnen nu=))

Kommentarer
Postat av: anna

mmmmmmmmmm fan vad gott!

2009-08-20 @ 13:17:24
URL: http://pann.blogg.se/

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0