Fredag 4 December

Hej hej, det var ett tag sen nu=)) Har inte direkt haft någon lust att blogg,bloggtorkan som kommer då och då...Men nu är jag tillbaka=)
Har börjat träna igen, gud va skönt det är! Men den träningsvärken jag har just nu är helt sjuk=))




Igår var våran vilodag men så fick jag ett erbjudande att gå på Idol repet som va i Scandinavium, och det kan man ju inte tacka nej till...Så det var direkt hem efter jobbet och äta och göra iordning sig innan Saira kom och hämtade mig...
Fan va grymt det va, roligt...Så kan tänka mig hur det blir i Globen nästa helg...WIEEEEEEE va kul=)))
Jag är inte direkt nåt fan eller så, och har ingen jättefavorit denna omgång men när man satt där så kändes man kanske lite som en fjortis ändå hahahahaha under showen kommer 4 personer och sätter sig en rad ifrån oss precis nedanför, så tänkte jag, fan jag känner igen dem haha så var det tidigare idolfinalister som åkt ut.Eddie, Rabih,Mariette och Reza...
Dem kollade på när dem andra sjöng och den enda som klappade efteråt va tjejerna, Rabih och Eddie bara satt där och såg helt sura ut...:/
Jag hade ju Reza som favorit men hon åkte ju ut tyvärr...Kollade in i Mariettes hårbotten....Jag fattar inte hur man kan ha Dreadlocks asså, så ohygieniskt, Usch...
Erik var så sjukt grym va...Han kommer knäcka ikväll...Hoppas han vinner allt!!

 

 
Men ärligt talat, Anders Bagge är min stora idol, jag älskar han hahahah så rolig!!!

Kommentarer
Postat av: anna

fan vad ball! Anders är min favvo också. Hoppas han vinner hela skiten :P

2009-12-04 @ 12:32:29
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: Jill

A det var jättekul=) Tror faktiskt Erik vinner allt..Han är ju bäst...Men Bagge rockar fett hahaahahaha

2009-12-04 @ 13:29:29
Postat av: Sara

håller med dig, anders bagge e fan grymmast, fördelen e att han inte röstas ut=) haha

2009-12-04 @ 13:56:21
URL: http://sajo.blogg.se/

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0