Funderar...

På vilken hund man skall köpa sen...lika bra att tänka på det nu för det tar långt tid att bestämma sig...Här snackar vi beslutångest...
Men jag har kollat lite på Finsk lapphund..Har läst om dem och dem är lättlärda,tillgivana,vaktande och kärleksfulla=)) Låter ju bra och kolla va söta dem är...Finns i alla möjliga färger och tecken...

Titta så söt:

   
såååååååå söta!!

och fina när dem är stora också:

 

Ser ut som en blandning av lång hårig schäfer och Alaska malamute som jag älskar=)) fast i en liten mindre storlek..Ser stor ut här men är mellanhund...
Hhhhmmm svårt!

Kommentarer
Postat av: Sara

ååååh guuuuud vad fin=) hur e d med motion för en sådan? krävs en del eller?

2009-12-04 @ 19:06:55
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: Jill

Lr hur!!!! A det behövs ganska mycket=)) men det gillar jag=)) agility tänkte jag=))))

2009-12-05 @ 13:06:43

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0