Måndag 14 December

Liten summering av helgen:
På torsdag jobbade jag och skulle snabbt hem och packa och sen bege mig till Angered för att sova hos mamma och pappa för att det skulle bli lättare för mig när jag skall hämta upp tjejerna inför Stockholmsresan...Och tror ni inte med min tur så blev jag förkyld på torsdagen när jag kom hem. Och det var ingen liten förkyldning kan jag säga, och Sara stackars griskulting va också sjuk fast to m me feber=((( STACKARN=)

Men jag säger bara fy fan va vi hade kul...Skall inte gå in på några detaljer eller så men vi skrattade konstant i 24 timmar(förutom när vi sov haha) Vandrarhemmet var jättebra.Resorna både upp och ner gick hur smidigt som helst.
Mycket god mat och gott och lite shopping och Idol finalen med tre underbara, sjukt roliga människor...Skulle nog inte kunnat bli bättre...Jo om alla va friska kanske isf hahaha och lite längre tid där uppe.Men det blir det nästa gång;)

Catrin,Sara och Tess vi är bäst hahaha (det rimma haha) =)) asså går verkligen inte beskriva att man kan ha så sjukt roligt så länge...HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Kiss ulf is a memory 4 life HAHAHAHAHAHA I LOVE IT!!!!

Lite bilder kommer imorgon om jag har hunnit kollat med tjejerna vilka kort som skall tas bort hahahaha

ÅÅååå jag är ledig imorgon gud va skönt asså.Kom hem från Stockholm 2 på natten på lördag och jobba söndag och idag och är sjuk på det...Inte mycket vila har det varit haha med såååå värt det...








Kommentarer
Postat av: catmust

ruuuuuuuuulik va d!

2009-12-16 @ 10:58:54

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0