Onsdag 9 December

Idag är det onsdag och jag har varit ledig mån, tis=) helt underbart va det...På måndagen åkte jag äntligen iväg till Frida...Alltid lika kul att träffa henne och hennes familj=))) Har ju tre små underverk nu=)) ÅÅ det nyaste tillskottet Ayla va heeelt underbar, väldigt trött men jag förlåter henne=)) Sååååå söt...Alla tre är helt underbara..
Men börjar tro Frida ljuger för mig...När jag pratar med henne i telefon så är det Adrian som är snäll och Caspian har ett j*vla temprament och Ayla bara skriker...Så i måndags när jag var där var det Adrian som var lite grinig, Caspian heeelt glad hela tiden..Bara log den gullungen hela tiden och Ayla bara sov så jag nästan inte ens såg henne när jag var där från eftermiddagen till kvällen=)) hhahahaha Hhhhmmm ljuger du Frida?? hehe

Tog kort på Prinsessan med min nya kamera=)) lägger in bilder när jag är på datan hemma.
Och så har jag julpyntat klart hemma nu...Och JAG VET ATT DET ÄR TIDIGT,men jag satte upp julgranen igår=))) hihii
Jag älskar den och tycker det är så synd att sätta upp den några dagar innan jul för att sen ta ner den...Det är sååå mysig julstämning hemma hos mig nu=))))

Idag efter jobbet så är det väktarmöte till Kl 19:00 sen Kl 20:00 är det julbord!!!
En timme på sig att hem duscha och göra sig iordning..Det kommer ju aldrig att gå hahaha
Ibland önskar man att man va kille=)




Kommentarer
Postat av: friday

väntar fortfarande på bilderna ;)

2010-01-05 @ 22:30:32

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0