Paljettklänning blev det!!!








Alla vet ju att det är en trip till Stockholm nästa helg...Nu har jag bestämt mig för vad jag skall ha på mig...Den första av dessa klänningar har jag hemma, den silvriga....Den skall jag ha på mig tänkte jag...
Har använt den en gång, det var nyår förra året... Så blir det massa svarat smycken till och så skall jag nog ta lite brun utan sol innan för jag är sjukt blek (blir så två år i Sverige) och man känner sig ännu blekare i den klänningen kan jag säga...
Jag är så glad att paljetter är inne fortfarande, för I Love it!!!!

Imorgon blir det fika med tjejerna och snacka lite hur vi skall göra...Wiiieee längtar=))

Kommentarer
Postat av: Sara

very nice....akta så inte bagge eller carlsson raggar upp dig=)

2009-12-04 @ 19:08:37
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: Jill

Det är det jag hoppas på=))) hahahahahaha

2009-12-05 @ 13:05:40

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0