Snälla...

nån som kan låna mig 3 miljoner? Jag har hittat huset som skulle passa perfekt för mig och min kommande familj...Gud va jag vill ha det...

Norra Häcksjöbäcksvägen 38a
Lerum Lerum-Aspenäs
Entrésida med garage
 
 
Entrésida med garage
 
 
Entréplan
 
 
Entrén sedd från den inre delen av hallen
 
 
Kökets matplats
 
 
Kökets arbetsbänk
 
 
Praktiskt kök med bra arbetsytor
 
 
Stort vardagsrum
 
 
Öppen spis
 
 
Vardagsrummet från andra hållet
 
 
Inre hallen sedd från vardagsrummet
 
 
Masterbedroom
 
 
Sovrum med söta tapeter
 
 
Sovrum
 
 
Sovrum med liten sovalkov
 
 
Badrum
 
 
Källarplan
 
 
Relax eller gymhörna i spaavdelningen
 
 
Separat WC
 
 
Avdelning för bubbelbad
 
 
Separat helkaklad dusch
 
 
Bastu
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 Jag gillar det verkligen, kanske inte dröm huset exakt men om man skall vara realistisk hahahaha...
Lite behövs ju göras om som tapeter i sovrummen och hallen.Samt golven i rummen också...
Jag skulle helst vilja ha mörkare parkett, inte så förtjust i lönn men det går bra så länge=)
Köket är inte min favorit men kaklet skulle bytas med en gång...Jag gillar ljust kök eller SLÄTA ekluckor med svart mosaikkakel och rostfria varor är fint också.Men man kunde börjat med kaklet bara för badrummet är ju fult som stryk...haha va tycker ni???

Har redan planer för grillfester, kolla in uteplatsen, tänk på sommaren där=)))) JAG VILL HA!!!! Och kolla in spaavdelningen...bastun=)
Jag tänkte att behöver ju inte 4 rum så ett rum bli klädkammare=) och ett rum till datarum och sen har man ett gästrum=)) som sen kan bli barnkammare=))
Detta är min plan, Nån som vill hjälpa en tjej med sin dröm??? 3 miljoner är inte så mycket...=)

Typiskt huset blev sålt så dem tog bort annonsen så nu är bilderna borta=(((




Kommentarer
Postat av: Fia

Du kan få 4 Miljoner av maj=)

2009-12-15 @ 13:50:24

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0