Tisdag 1 December!!!

GRATTIS!!!

Idag fyller Sara år!!! Grattis till dig och hoppas du får en bra dag idag med alla dina kära=)) och att du får massa fint...Sara är tjejen som är på kortet med mig på min header på bloggen;)

Idag är det äntligen lite blå himmel=), men jävla va kallt det var idag...När jag cyklade imorse så höll mina ben på att bli fryspinnar hahahaha

Skrev ju att jag hade huvudvärk igår och det hade jag fan HELA kvällen,inte ens tabletter hjälpte!!!  så det blev ingen träning för mig... Men idag är det bättre så idag blir det träning=)))

Jag skall försöka hinna köpa julstjärnor idag som skall upp i fönstret=) Jag han inte i söndags=(( och så tänkte jag sätta upp nya gardiner hemma i vardagsrummet också men det blir inga julgardiner asså haha...Det skall bli kul och se hur det blir..Kanske kommer upp ett litet foto på det=)
Vet inte vad det skall bli för färg på julstjärnan, skulle vart kul med lite färg kanske?

Nu är det snart dags att åka upp till Stockholm och jag har fortfarande inget att ta på mig. Börjar känna lite stress  =))))





Kommentarer
Postat av: Sara

oh tack tack Jill=)

solen skiner till och med, vilken dag d blir=)

2009-12-01 @ 11:18:41
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: Jill

Det var fan inte illa =)..Men ta på samurajerna massa kläder för det är kaaaaaallt=))))))

2009-12-01 @ 11:40:25

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0