Torsdag 10 December

Idag är jag äckligt trött kom i säng vid 1 tiden och skulle upp kl 5 så är heeelt borta...
Det var ju julbord igår på jobbet så därför blev det så sent...Det var kul, lite stelt i början man kände ju typ ingen...Men sen var det allsång och grejer med mikrofoner och allt...det var välplanerat kan man säga...Var ungefär 40- 50 personer och då säger min chef mitt namn och kollegan Karin högt och ville vi skulle komma fram och sjunga...Pinsamt så jag trodde jag skulle avliva hahaha...
Jag har ju problem och prata framför folk tänk er då sjunga som man inte kan hahaha...Hemskt...Riktigt hemskt!!! The Rose och Big World sjöng vi...Inga dåliga toner heller!! HAHAHAHAHAHA


Jag och Karin på scen hahahahahahha vadå ser nervös ut HAHAHAHA Å det va ja ju också iofs HAHAHAHAHA
Men trodde jag skulle se rödare ut hahaha man kunde lägga ägg på min kind och steka den hahah


Maten va helt ok faktiskt, speciellt efterätterna=)) Snott korten från Andreas=)

Idag skall jag snabbt hem och packa sen åker jag till mamma och pappa och sove ikväll för att upp tidigt och åka iväg till Stockholm=))) Så svårt och veta vad man skall ta på sig och packa ner iförväg tycker jag...Men det får gå...Skall tänka på det lite nu...

Pratade med Anna nyss och hon sa att Agnes kommer uppträda på Idol också=)) Skall bli kul, blir bra stämmning!!
Jag återkommer efter Stockholm=))))))

Ha det bra allihopa så länge!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas ni får jätte jätte jätte kul i sthlm! Hälsa Agnes om ni träffar henne ahaha Puss

2009-12-10 @ 18:17:18

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0