100 miljoner!!!

ÅÅ jag önska verkligen att jag va rik...om jag hade vunnit 100 miljoner, vad hade jag gjort då??(förutom att dö i hjärtattack)

HHHHmmmm köpt mig och hela min familj och vänner ett skitsnyggt hus var...Nära varandra så vi kan bli som hemmafruar allihopa=)))Köpt mig en Audi och en pärla till min bebis självklart...

Skaffat mig Världens största garderob och sen åkt till Paris,Milano,New york och shoppat ihjäl mig...Sagt att jag bara vill jobba deltid för det hade jag nog ändå velat göra...Köpt ett hus i Spanien, Turkiet och sen planerat in resa efter resa...Med familj släkt och vänner..Köpt en lyxbåt som man kan åka överallt med...hmmm blivit fadder till massa barn som  behöver hjälp...och djur i nöd me...
Snart är nog pengarna slut hahahahaha

Kanske får börja jobba heltid igen hahahahahahaha...
Lite bilder på ett ungefär hur jag vill ha det...hahaha sen skall det ba hända också...

                                                                       Något sådant hus blir lagom=))))


 Och typ en sån här hade jag tänkt mig=)


 My dream..Hade inte vart fel...=)


                                                                   Å min audi=)) tänkte jag köper henne med när jag ändå är på g hahaha en present till min älskling...hahahaha lr hur så bra har han det inte hahahahahaha...varför skall alltid tjejerna förstöra bilden så..Jag ántar faktiskt att killarna är mer intresserad av bilen än henne när det gäller en bil som denna...Och vi tjejer bryr oss verkligen inte...hahahaha


Kommentarer
Postat av: anna

tråkigt hus!! NOT

2009-07-14 @ 21:56:41
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: Jill

Lr hur...jag vill haaaaaaaaa=))))

2009-07-15 @ 08:27:56
URL: http://jillo.blogg.se/

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0