Äntligen

Nu har mina kläder från H&M kommit...fick ett sms...va roligt det skall bli...tidig födelsedags present...se om klänningen passar mig...Jag tror inte det..Magda påstod att den va kort i längden, asså typ inte helt lång(det hatar jag) men hon hade inte provat den så vi får se...

Pratade nyss med Patrick och han har köpt present till mig sa han=))) jag tror jag vet vad det är...Men är inte helt säker...Vill inte säga vad jag tror innan jag fått den=)) va roligt...Inte helt fel att få presenter=)))
Och jag måste faktiskt berömma Patrick med att välja presenter...Han får aldrig tips av nån och han köper så jäkla bra grejer..
I julas så fick jag En stor sminkväska med: 3 olika färger med Rouge,Kajal,10 Ögonskuggor,Mascara, Sminkborttagning,3 läppstift, 3 läppglans, mindre sminkväska och alla möjliga borstar till, från Este Lauder...Det är nog inte många killar som kommer på det =))))

Pratade med Frida nu...Dem har fått ett nytt tillskott i familjen=))) Hon e galen säger Frida...Och Adrian är jättenöjd att han fått en till lekkamrat...

Å nej dem har inte fått flickbebis ÄN,men en liten kattunge=)))) hoppas att hon har det rent när jag kommer till henne nu...Jag tål inte katter...Jag tror hon köpte en för att hon vill slippa mig hahahahaha...Lr Frida???

Nu slutar jag om en timme och då blir det fläskfilé med bearnaise när jag kommer hem=)))) med Patrick och sen en promenad och hämta ut mina kläder=))) Va roligt!!!

Ha det bra allihopa!!!!

Kommentarer

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0