Blir galen!!!

E ledig idag och har ingen aning vad jag skall göra...Åka till stan köpa nåt roligt,typ kläder=)) eller betälla nåt från asos eller åka till Frida...Hinner ju faktiskt att göra allt...Blir nog att jag åker till Frida,är så kul och träffa henne och hennes UNDERBARA barn...Adrian och Caspian är två otroligt charmiga och söta killar=))) Om hon orkar med att jag skall komma vill säga hahahahaha hon baaaa neeeeej hhahahahahahaha....


Sötnosen Caspian...                                                               
 
Tant Jills Adrian...
                                                                   

                         Älskar dessa underbara barn!!!!!                                          





Jag blir galen för ett tag sen så handlade jag lite på asos.Därav en tubtopp som jag ÄLSKAR... Och nu efter min flytt är den spårlöst försvunnen...jag vet att den låg överst i en av kartongerna med kläder för jag tänkte att jag lägger den överst för den blev ganska lätt skrynklig...Och nu hittar jag den inte...

FAAAAAAAN...min lägenhet är inte så stor asså å kollat hos mamma och pappa och hos Patrick,helt spårlöst borta=(((

tänkte jag skulle köpa en igen men den är slut på asos=((((

så det blir nog att jag åker till stan och köper mig nåt som kan ersätta den hahahaha *dålig ursäkt*...

Vad irreterande,när man gör ett inlägg så ser det ju helt annorlunda när man plublicerar den än när man gjorde den...och jag som e så petigt noggrann...tar mig en halvtimme med ett inlägg hahahahahahaha

Kommentarer

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0