Det va de

Det va den lönen det hahaha...Pratade med Therese nyss och hennes päron är ju i USA och där finns ju lite billiagre grejer...

Den underbara älskade Chanel parfymen (hoppas den är lika god på mig som på tess) och Mineralpuder från ID..
Här kostar ju mineralpudret 495kr från ID men i Usa kostar den ungefär 192 kr..Det är ju sjukt billigt...då måste man passa på...hur mycket hänger man själv i USA liksom hahaha...

       


Just nu har jag mineralpuder från Laura Mercier och det är verkligen gudomligt...Jag älskar det..Det kostar 395kr...

 
Detta är nåt att rekommendera verkligen...man behöver inte mkt mer än denna på huden (förutom självklart rouge)

Själv har jag rouge från Este Lauder som jag är jättenöjd med.
Svårt att hitta en bra kajalpenna som sitter länge, ett råd Svart med skimmer från Clinique.
Lte sminktips är alltid kul=)))

Ha det bra allihopa...pöss pöss



Kommentarer

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0