Duktig jag e!!!

Hej allihopa..Kul och se att man fått fler läsare=))...
Igår blev jag väldigt stolt över mig själv...Först efter jobbet så träffa jag tjejerna på café sweet cafebar..Käkade Ghandi smörgås, mmmm den e såååå gooo...Nåt att rekommendera till alla att äta=)...

Det började regna på väg hem från jobbet och då går självklart mitt paraply sönder (köpt på ullared,kanske inte så bra kvalité haha) så fick gå förbi H&M och köpa nytt...kolla lite kläder när man ändå va i stan...
Jag är väldigt besviken på Zara måste jag säga...Hitta ingenting...ok att jag ändå inte hade kunnat köpa det så det var kanske bra att jag inte hitta nåt, men ändå...

Sen gick jag hem och var tvungen att städa och tvätta...balkongen såg ut som ett helvete...hahaha tess cheeseballs överallt hahahahaha tvätta hela balkongen och moppa och gjorde allt i lägenheten..Men oooohhhmmmm vad gott det lukta sen...

Saira ringde mig medans jag städa och när jag väl får flipp på städningen så vill jag inte sluta, för då vill man inte fortsätta sen...

När jag hade moppat ut mig själv på balkongen ringde jag henne och vi börja prata träning...Jag har haft ångest att jag inte börjat än...och helt plötsligt var vi ute och sprang=)))) och promenera i 1 h 20 min=))

Faaaan va skönt det va=)) Fan va duktiga vi e Saira=))...
Sen när jag kom hem fixa jag matlåda till jobbet (sallad och grillad kyckling)  sen duscha och sen lägga sig i nybäddad säng helt slut...hur skönt som helst=))))) Där snacka vi att jag utnyttja HELA dan=)))





Kommentarer
Postat av: saira

Ja...duktiga var vi!!!!! Grymt jill! Kram

2009-07-16 @ 23:15:58

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0