!!!!!

Hej allihopa...

Nu sitter jag här framför datan och mölar i mig lösgodis som finns kvar från igår...hhhmmm har sagt till min bebis att inte lämna sånt hos mig...försöker vara lite nyttig...hahahaha det går så där kan jag säga hahahah...
Kom precis hem från jobbet...det e det ända jag gör nu känner jag hahahaha...Va ledig igår och va hemma hos mina päron och var och hälsa på Jessica och Markus (Patricks kompisar) och deras söta underbara flicka Alma...2 veckor...

Hon låg och sov som en prinsessa i min famn...så gullig....Sa till Patrick att jag oxå vill ha en liten=))) Men det får vänta=((( men som man säger...den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge hahaha...

Idag lördag bli det en lugn kväll...skall ju jobba imorn me=((( men det är inte för tidigt så tänkte att nu skall jag göra lite käk,plocka undan det som behövs och sen slänga på en film och bara slappa...glömde måste ju duscha oxå hahahahahaha....

Skulle egentligen vart grill hemma hos Magda idag men det blev inställt pga vädret...en av många planer som förstörs av regn...hon skrev att vi skulle hitta på nåt annat men hon svara inte när jag ringde lr skicka mess så det blir inget annat för mig ikväll....

Pöss på er allihopa....

Kommentarer

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0