!!!!

Som ni vet så började jag cykla till jobbet igår...igår när jag slutade och skulle cykla hem så självklart börjar det ösa ner regn direkt efter jag satt mig på cykeln...så typiskt min tur asså..haha...och självklart så e det nåt fel på cykeln...helt plötsligt så hoppar växeln ur och jag trampar luft kan man säga...Livsfarligt juh om man skall åka över bilväg så slutar den fungera ba..Men jag tog cykeln idag till jobbet ändå...så pinsamt, jag hade en cyklist framför mig som cyklade så långsamt och jag ville om han...Vägen var ganska smal men han såg min skygga brevid sig och flyttade lite åt sidan,när jag skall öka farten så precis bakom han så hoppa växeln ut och jag började trampa luft brevid han istället hahahahahahaha...Fan va pinsamt...Han undra la va jag för pskykopat hahahahaha..Han kollade bak flera ggr asnojig stackarn...hahahah....Den la av mitt i en uppförsbacke oxå...den e ju rolig...hahahahahaha


Pratade med Saira igår och berättade för henne att en gammal kompis ringde till mig igår (bra killkompis som jag tappat kontakt med totalt i typ 1 år nästan)...

Och hon har börjat träffa en kompis som hon inte har träffat på 7 år och när jag nämner min kompis namn så kom vi fram till att hennes kompis och min killkompis är bästa vänner...och jag har träffat hennes kompis..hahahaha Världen är sjukt liten asså!!!!!!!!(Speciellt Göteborg)...

Som min älskling,har ju blivit taxichaufför,och skickar mess till mig att han precis kört min läkare( som utförde min näsoperation) och att dem suttit och pratat om mig...hahahahahaha det e oxå lite roligt....

Och sen har jag en annan sak i tankarna...Kan någon förklara för mig varför människan alltid har sån dubbelmoral????
Jag fattar inte varför!!!!!!! Säg en sak och stå för det istället!!!!!




Kommentarer

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0