!!!

Igår var det bara och gå hem och laga mat sen kolla på Criminal minds och sen gick jag och la mig...gud va skönt det va=)) Jag älskar att sova,det finns inget bättre hahahaha...

Idag kommer Daniel hem från Italien...Han skall ringa sen så ser vi vad som händer idag...
Jag försökte lägga upp kort igår men det går inte...Blir nåt fel..Jag vet hur man gör och att blir rätt,bilden kommer upp men visas inte på bloggen...hhhmmm konstigt...

Jag skulle göra allt för att få resa utomlands asså...Ligga på stranden med en iskall cider och en massa god mat och utflykter och shopping (och inte glömma fest)=)) och det finns ju inget roligare än vattensporterna på stranden...Älsklingen och jag när vi var i Turkiet var torsk på vattensporterna...hahaha sååå kul=)



Några coola/hemska upplevelser utomlands:

Badade med delfiner...Det har jag alltid velat göra som barn och nu blev det av=)))
Va som ett barn på tivoli hahaha...





Blev kysst på kinden av en elefant mitt på stranden i Thailand...Den badade bland alla turister haha





Blivit jagade av araber (usch va hemskt) i Spanien, men roligt efteråt hahaha

Blivit avsläppt mitt på motorvägen av Taxi i Turkiet på natten ( ta alltid transfer hahaha) (tess glömmer aldrig ahahah arkadaş  zut zut hahahaha)

Bott på hotell som var ryskt horhus visst ( ett råd, ta alltid hotell med resan, vet aldrig var du hamnar i hahhaha)

Bada i havet 7 på morgonen efter festat och Tess ser en fena i vattnet..Panik upp från det havet kan jag lova hahha

Åker båttur och hoppar i för att simman ut en bit när jag hör hur båten börjar åka iväg haha (panik mitt ute på havet)

Och tess jag säger bara -" Var är Pikachu " hahahahahahahaha (internt)

Det finns ju sjukt mycket mer som kanske inte skall nämnas hahahahahahahahahaha och på nåt sätt tess e det alltid du och jag som råkar ut för det mesta hahahahahaha

Har ni några roliga eller mindre roliga upplevelser (som är roliga nu) och dela med er?? lägg in ett inlägg=))))




Kommentarer
Postat av: tess

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL, FY FAN VA ROLIGT. JAAA massa sjuka saker har hänt. picatcu o arkadaz zuuut ahhaahh o hor hotellet e nog mina finaste minnen med dig HAHAHAHAHAHAHHA.. fy fan vad sjukt. men roligt. undra vrf zut zut ville ja skulle hoppa fram hahahahah skumt

2009-07-28 @ 17:15:24
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA bästa har det vart...Bodde på horhus men inga erbjudande hhhmmm skall man ta det som negativt eller positivt?? hahahahahahahahaha

2009-07-28 @ 19:54:44
Postat av: Jill

Det vill du nog inte veta hahahha varför han ville det hahahahahahhaha

2009-07-28 @ 19:55:46
Postat av: catmust

kommer ihåg den lilla chihuahuan i torrevieja hahahah vi var så rädda hahaha sjukt den va helt störd!!!och när du och tess låtsades vara rumäner för ni trodde det var säkert visa sig att alla inkastare var rumäner hahahaah

2009-07-29 @ 00:05:58
Postat av: Jill

HAHAHAHAHAHAHA Just det jag...sen när en inkastare skall be oss prata med hans kompis på rumänska så börja vi bara springa HAHAHAHAHAHAHAHAHA...

ÅÅ hunden hahahaha dem måste ha skrattar när dem ser tre vuxna tjejer trängas i ett hörn av en chihuahua hahahahah lol

2009-07-29 @ 08:07:22
URL: http://jillo.blogg.se/

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0