Fest!!!

I helgen va det utgång...Det kändes så längesen asså(det va det också) ....Men va kul vi hade det...Det va bara Jag och Magda...Hade släkten hemma hos mig först sen senare vid 9 tiden kom Magda hem till mig med en 3l Black tower=)))
Åker in till stan vid 1 tiden och när vi kommer fram till kön på nivå så var det nästan som man vilje vända...men vi skulle in...Dem som stod brevid oss hade stått där i 2h...Men vi hade tur...Ser en tjejkompis stå vid entre dörren och jag hälsar på henne...Hon jobbade och sa till vakten att släppa in oss...Tack gumman...(och för drinkarna me) hehe

Grym musik spelade dem också...Så vi dansade massor=)))

Käka på burger king sen efter stängning och sen kom älsklingen och hämtade oss...Magda sov hos mig,snacka om att vi decka hahahaha (tack för en trevlig kväll Magda)...

Så då var man 25 år då=)))) tiden börjar försvinna hahahahahaha...
Av min bror och hans tjej så fick jag en jättefin klänning med ett halsband från snö of sweden=)) (det var säkert brorsan som köpte det) hahahahaha NOT...Tack alla för presenterna...

Idag är jag väldigt trött...Så trött att jag helt seriöst mår illa...Idag skall jag hem käka, duscha och sen ba sovaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa=))))

God natt hahaha


Kommentarer
Postat av: Andreas"Kryckan"Hansson

Hårt att fylla år he he...

2009-07-27 @ 23:54:08
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0