FEST!!!

Gud va roligt det känns med lite party=) Det var seriöst i mars som jag festa senast när Linda och Thezia fyllde 25!!

Nu kommer nästa problem förutom musiken...vad skall man ha på sig?                            
Det finns ju alltid nåt i garderoben men inget jag vill ha på mig=( Helst hade jag velat gå till stan idag och handlat nåt=)))

Men finns ingen tid för det...Efter jobbet skall jag hem till mamma och pappa som kommer hem från Italien idag...Så det får bli några gammla paltor att slänga på sig...hahaha...
Och idag skall jag äntligen få träffa mig älskling=))) saknat dig=) min blivande sambo=)

Om det hade vart sol nu och på väg till stan hade jag velat ha på mig detta kanske=)))

                                                      
  

                               
                          



Festoutfiten kommer upp på bild på söndag för jag har inte bestämt mig än hahaha







Kommentarer

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0