Fredag 31 Juli

Hej idag blev det inte lika mycket bloggande=)) skall inte skämma bort er hahahaa...
Neee idag så skall jag hem och chilla...en kompis kommer över och vi skall ta det lugnt...dricka lite vin och massa gott och tjöta...Äntligen är jag ledig några dagar(va skönt det skall bli)
Igår var jag med Patrick men det blev inte som vi hade tänkt oss...Hans mamma kom förbi en sväng men det var trevligt det me=))

Det cirkulerar alltid en man utanför mitt jobb med en rostig söndrig ihoptejpad bil och sitter bara och röker och glor...
Han är där från att man börjar tills man går hem...Tänkte det måste ju vara en pimp(jobbar ju på rosenlund) och idag såg jag att det gick in tjejer i hans bil och dem sitter och pratar lite och sen går hon vidare...gud va vidrigt..trodde faktiskt att det inte fanns prostituerade här mer...Nån som vill ha en pimp så vet ni vart ni ska vända er hahahahahahahahahahahahahahaha lol nu gick han ur bilen för att öppna dörren för kvinnan och det såg ut som han hade bröst...ingen aning om det är en man eller kvinna asså som är pimpen??? SKUMT!!!

Fick inte min film män hatar kvinnor igår hoppas den bämper ner i brevlådan idag=))...
Under min ledighet (låter som jag är ledig värsata mycket,så är det INTE hahaha) skall jag träffa Frida också,saknar mina trollungar=)) och självklart Frida..haha...Hon ska ringa mig ikväll,ingen ide när barnen är vakna hahahaha och skall kolla med henne vilken dag som passar henne,kanske lek och buslandet med barnen??? får se...

ha det bra allihopa och TREVLIG HELG!!!!!! För det tänker jag ha=))))))


Kommentarer
Postat av: anna

haha nej jill du jobbar inte PÅ rosenlund, du jobbar VID rosenlund! hahahahhahahaha

2009-07-31 @ 20:31:16
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: Jill

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

2009-08-02 @ 19:46:54
Postat av: Emelie

men jill. nog för att jag vet att det är svårt att gå ner i lön, men du behöver faktiskt inte gå på rosenlund. vi finns här för dig!! ;)

2009-08-04 @ 15:12:13
Postat av: Jill

Tack gumman va snällt av dig...hur många procent tar du då??? hahahahahahha

2009-08-05 @ 10:20:52
URL: http://jillo.blogg.se/

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0