Gårdagen!!

Idag är det tisdag och två dar till att jobba sen har jag en dag ledigt=))) sen jobbar hela helgen...Inte roligt alls,men man måste ju överleva=)) haha...

Igår efter jobbet kom Saira och gjorde ett hembesök hos mig=)) Vi lagade potatisgratäng med pepparbiff,mmmmmmmmmm det var så _____ gott va=)

Satt och tjöta,har inte kännt Saira så länge men när man umgås med henne är det som jag har kännt henne hela livet nästan...Du är så rolig hahahaha ---ollklarat kommer aldrig glömma det hahahahahaha...

Idag skall mamma och pappa passa Nikita,så tänkte att åker hem till dem en sväng idag och tar ut Dessie också...Sen imorgon måste jag moppa hemma...Har inte haft tid att moppa sen festen och det känns inte bra kan jag säga Haha...

Nån dag måste jag gå till stan...det är så mycket jag behöver ju...Fick min lön med och det var la inte mycket och hurra för så allt jag behöver kan jag ju inte köpa (eller snarare allt jag vill ha) =) Men undra om jag kommer få nåt från a-kassa me...jag fattar nada va dem håller på med...

Den långklänningen som jag tidiagre skrivit om,efter övertalan att jag passar i långklänning så skulle jag beställa den igår...Men fanns inte kvar,och nu gick jag in igen,och den fanns i min storlek och på rea=))) det gillar vi=)...

Så kunde ju inte motstå att beställa den=) + lite till hahahaha...Internet är farligt...Kan bli pank snabbt...

Å känner för att resa såå gärna va!!!





Hade inte haft nåt emot att ligga på den här stranden med en Piña colada i handen=)) och med min snart nyköpta gula bikini...Det blev den gula...Följde Annas råd with the taning lines=)....










Kommentarer
Postat av: saira

Hej darlingen!!!



Du kommer att vara supersnygg i din nya fina långklänningen!!! Tack för en supermysig tis...Roligt att läsa din blogg, ha bra dag babes!!! olliklarat...:)) Hahha... kramar

2009-07-15 @ 01:10:43

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0