HAHAHA

Jag hittade den perfekta outfiten till mig och tjejerna när vi skall ut!!!



The Mountain Two Horses Tee
Denna kan Tess ha...Älskar ju hästar..(lol)

The Mountain Two Wolves Moon Tee
Denna kan Catrin ha...Alltid älskat vargar och vildlivet (lol)

The Mountain World Of Animals Tee
Denna är till Magda

The Mountain Wolf Flag Tee
Jag blev ju så avvundsjuk på Catrins fina med vargar så det blir till mig me (fast dem e ju olika färger Catrin)

The Mountain Golden Eagles Tee
Och till dig Anna....


NU HADE VI VART REDO ATT ÅKA TILL STAN OCH FESTA...ahahahahahhaha
Va fan e detta för kläder...ASOS blir besviken på dig hahahahaha

Fatta ni jag är uttråkad haahaha

Kommentarer
Postat av: tess

hahahahhahahahah du e fan störd..haha lol- sitter på arbets förmedlingen o lånar deras data. haha! jag älskar djur livet- skulle vilja springa nken i en djungel hahah

2009-07-30 @ 12:44:09
Postat av: Jill

AAA jag e fan störd men mest störd dem som tryckt dessa tröjor ahahhahahahahahaahahahahahahaha....Skall hitta en med Djungel George te dig hahhaha

2009-07-30 @ 13:43:54
URL: http://jillo.blogg.se/
Postat av: catmust

Hahahahahahahah jääääävvvvvvvvlllllllligt het tröja!!!!!!!!!!!!!

2009-07-30 @ 20:13:52

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0