Hej hej!!

Hoppas alla mår bra,själv är jag jäkligt trött...sov inte så bra inatt och kunde inte somna alls först dessutom...
Så, va ju ledig igår...Skönt!!!=) Det bästa med att jobba igen är att man verkligen uppskattar ledigheten( och pengarna självklart)...I onsdags va ja och Patrick och hyrde film ( en komedi och en skräckis ville vi ha). Varför jag vill kolla på skräckfilm vet jag inte...Jag ligger och vågar knappt kolla men ändå MÅSTE jag se..Det är sjukt egentligen...

Jag hatar ju sånt med skräckis när det är typ overkliga saker...och så kolla vi på hyllan så skämta vi att vi skulle ta denna film,när vi fråga han som jobbar om en rekommendation så peka han på den vi skrattat åt...Så vi gav den en chans..Barnhemmet heter den...Den va riktigt bra,hemsk men bra...
Sen blev det Madagaskar 2 på morgonen efter...

Jag älskar ju Vänner...Har hela boxen och sett den 2 ggr hahaha...kan inte få nog...Men en sak skrämmer mig(hahaha) jag börjar bli som Monica tror jag hahaha...Igår efter filmen så börja jag och fixa och tvätta och städa...Det känns som jag städar hela tiden juh...haha kl 21:00 va jag klar och slängde på Gladiatorn och myste med mig sjhälv och en chipspåse
=))))))

Pöss pöss allihopa=)))


Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis gumman på din dag! :) Puss Puss

2009-07-24 @ 10:23:34
Postat av: Jill

Tack tack=)!!! pösss pöss

2009-07-24 @ 11:18:55
URL: http://jillo.blogg.se/

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0