Helgen!!!

Pga väder och annat så blev inte helgen som man planerat...Det brukar det nästan aldrig bli ändå i och för sig...
Men på fredagen efter jobbet åkte jag hem till Patrick och han hade lagat jättegod mat till mig=)) sen gick vi hem till mina föräldrar som var hemkommna från Italien samma dag...

På lördagen skulle egenligen vart grill i skottskogen men fick åka med mamma och hjälpa henne med några saker...
Senare var det bara och göra sig iordning för fest=)...

Detta blev kvällens outfit!!!






Therese,Saira, Fia, Melissa,Mija,Sara, Affi, Reye...Det var riktigt trevligt och Therese och Saira som stannade lite längre och drack lite mer hahahahaha vi e ju inte normala..hahahaha tack för i lördags allihopa det var riktigt kul=)))


Detta goda vin är som att dricka saft , det kan bli farligt och mycket haha


Internt - Nu va det ollklarat hahahahahahaha

Jag hade ju lovat bilder men tro det eller ej (jag brukar vara paparazzi)...jag tog inte ett kort hahahahaha fanns inget tid för det mellan allt tjöt=))) Nästa gång jag lovar!!


Igår (söndag) var det bara att slappa och käka pizza hahahaha...och städa lägeneheten också självklart!!

Kommentarer

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0