Helt sjukt!

Hej alla glada...Själv är jag mindre glad idag, fick inte sovit så mycket inatt.Va det nån annan som hörde ovädret inatt?
Jag vakna av att mitt sovrum lös upp nåt så kraftigt att jag vakna,och två sekunder efteråt världens smäll...Blev livrädd...höll nästan på och ..... på mig hahahaha. Regna och blåste och jag gick upp och kollade på blixtrarna dem va inte nådiga.Tror den var precis ovanför oss stormen. Värsta tropiska stormen ju. Men imorn är jag ledig så kan ju sova imorn=))
Hoppas värdret är fint på Lördag...*hoppas*...

Kommentarer
Postat av: anna

a vi hörde också det. Chrille var övertygad om att det var en bomb hahaha

2009-07-08 @ 16:06:26
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: Jill

A lät som en bomb,trodde min lägenhet skulle rasa hahahaha

2009-07-08 @ 22:15:38

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0