Vilken klänning!!




                                               1.                                      2.                                             3.


Vilken klänning skulle du helst gå på music adwards med????




4.                                5.                             6.                                 7.                              8.

Mina kommentarer om klänningarna:
1. Hade jag inte valt, helt ok så fast inte på music adwards
2. Den gillar jag,gillar den skarpa gula färgen.
3. Den är fin,gillar dock inte passformen vid brösten(älskar skorna).
4. Kan inte bestämma mig...Cool på henne,men hade vart förjävlig på mig haha
5. Gillar inte den urringningen.
6. Men Fergie har du handlat på monsoon eller?? På music awards,neee
7.Dem kan välja praktiskt taget allt dem vill ha på sig så valde hon denna blåsan=))
7.Väldigt söt med låga skor till och partyblåsa med högklackat=))Har en likadan nästan fast i silver..

Men jag hittar inte direkt nån vinnare...Har beslutångest...Fast eftersom det är lite större event så blir det Eva Longoria´s klänning fast med bättre passform vid brösten ba...hahaha(gillade verkligen skorna me)=))

Kommentarer

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0