Kläder=)

Gick in och beställde min klänning juh med lite annat...lite basic och behövliga saker=) inte ofta man tänker så...Men jag har inte volvo lön och bor hemma längre hahaha...det va tider det när man nästan köpte vad man ville utan att tänka på nåt=)

Så dessa plagg blev det:



                                                             
               Söt blommig blus               Turkosrandigt linne            Äntligen en jeansjacka       



Blårandiga koftan!      koftan fast naturvit



Och min långklänning...blir kul och se om tjejerna har rätt






                    
Ett par sandaler och ett svart skärp är alltid behövligt=))

Dem här 8 plaggen för bara 970kr..
DET KALLAR JAG FYNDA HAHA







Kommentarer
Postat av: Princess

vart kommer klänningen ifrån :) ? skitsnyggt!

2010-05-30 @ 12:23:34
URL: http://plushy.blogg.se/
Postat av: Mette

Hej!

Jag har desperat letat efter din fina långklänning i över ett år (i affärer och online). Jag undrar om du möjligtvis är intresserad av att sälja din? Jag är redo att betala en hel del! Snälla hör av dig. Du anar inte hur mycket jag skulle uppskatta det. Tack! Vänliga hälsningar Mette.

[email protected]

2010-11-18 @ 11:04:01
Postat av: Jen

Hej vart hittade du klänningen?

2011-05-20 @ 13:18:31
URL: http://identitetmamma.blogg.se/

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0