Mat!!!

Klockan är bara 10 och jag är jättehungrig...Kan ju inte ta min lunch nu då kommer jag dö av hunger sen juh...så tar mig ett äpple så länge=))) gott men inte så mättande...
Idag blev det kyckling,ris och bearnaise sås till lunch=)) gott!!
Men grillat hade inte vart fel...typ en flintastek=)))) jag älskar verkligen kött mmmm förstår inte hur folk kan vara vegiterianer...Det hade jag aldrig klarat (även om jag självklart tycker synd om djuren)...

Imorse tog jag ut cevapcici ur frysen och tänkte att sen när Patrick hämtar mig så kan vi laga det med ris(basmatiris)helst med saffran i,youghurt(med vitlök), berberis (som man har i riset, persikska skogsbär) och gullök till...mmm va gott det är...och coca-cola att dricka till är ett måste också=)))

På lördag skall bli gott...Therese och Catrin kommer hem till mig och vi skall köpa mat och en massa gott...jag längtar redan haha (matvrak som ja är) helt seriöst finns inget bättre än god mat och godsaker till....Vi skall slänga på en film så jag har beställt hem Män som hatar kvinnor, hoppas jag får den innan lördag.
Den skall va jättebra har jag hört, hemsk och grov dock så efter den slänger vi på en komedi (antingen baksmällan eller bruno) Jag vill se båda...Vi tror vi kommer kolla på två filmer...efter första filmen kommer vi bara tjöta som vanligt hahaha..

Nu skall jag koka mig lite te...Ha det gött allihopa!!

Kommentarer
Postat av: tess

ja längtar oxå........mmmmmmmmmmmmmmm vad gott. o kul vi ska det. mys pys..pöss pöss

2009-07-30 @ 12:44:40
Postat av: Jill

MMMmmmm så jobbigt att vänta så på nåt...det går så sakta då hahahahaha

2009-07-30 @ 13:42:14
URL: http://jillo.blogg.se/
Postat av: anna

ååååååååååååååå vad ledsen jag blir att jag inte kan komma =( män som hatar kvinnor vill jag med se ju! Har du läst boken? den är sjukt bra! Har du köpt filmen eller hyrt? Får jag låna den annars?? Puss hoppas ni får kul!

2009-07-31 @ 09:40:42
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: Jill

Nee har inte läst boken,men filmen skall va jävligt bra...jag har köpt den så det är bara att låna vettö=)) Vi får ta igen det en annan dag gumman...gör gärna flera sånna dagar=))) pösss pösss

2009-07-31 @ 09:56:54

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0