MMMmmm gott

Jag har under mina senaste 12 år(sen jag blev pollenallergiker) varit väldigt allergisk mot alla stenfrukter som äpple,päron,persika m.m.
Det börjar klia väldigt och läpparna svullnar upp och det är väldigt obehagligt. Så jag har ju aldrig ätit det på 12 år .
Min mamma jobbar i mataffär och får gå på kurs och där tog dem upp just denna allergi som är väldigt vanlig.Dem sa att jag skulle kunna äta ett äpple som heter Gloster. Så gullig som min mamma är så åkte hon direkt och köpte dem här äpplerna. Men tro fan att det börja klia ändå.
Jag blev jättebesviken för jag har typ drömt om ett saftigt grönt äpple,är ju såååååå gott.

För några veckor sen så hade mamma Grammy Smith äpplen hemma och jag tänkte att nu skall jag testa.Och det gick bra....Så nu är jag överlycklig. Jag kan äta äpple=)))))) Så nu äter jag det varje dag=))) kul att man upskattar sånna saker som andra tar för givet.
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm =)))))))))))


Jag skall berätta en ganska blåst sak,är  allergisk mot hasselnöt också så sitter vi några kompisar i en videobutik och äter lite gott å så. Ni vet sånna man käka när man va liten nötcream i sån plastpåse,sån ville jag ha..började äta och undra sen varför det började klia hahahahahahaha...en står hasselnöt på framsidan och Nötcream står det med STORA bokstäver...hahahahaha vadå blåst=))))))

Kommentarer

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0