Onsdag 29 Juli!!!

Igår skulle jag ju träffat Daniel som kom hem från Italien, men han var  upptagen så det blev inget...Magda kom senare på besök och vi satt och tjöta lite...Hon åkte till Kroatien idag...(ha det så roligt gumman)...Å va avundsjuk jag är asså...Vill också åka...Men en glad nyhet,fick mycket mer pengar än vad jag trodde denna månad (absolut inte mkt men mer än den fattiga perioden innan) så jag pratade med Patrick och nåt kul får vi gör (om jag e ledig) innan han börjar skolan...

Hoppas jag är ledig=))

Det första jag gör på morgonen är att läsa aftonbladet...Jag tror jag är besatt av det nu, förut läste jag ALDRIG tidningen eller någonting för jag blir bara deprimerad och arg vad som händer runt omkring oss...va det egentligen finns för människor...

Detta visste vi ju redan men ville ändå lägga upp den till alla som är berörda...

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article5577475.ab


Varför gör man det? Jo för att va brun och fin året om, men då är det för det första inget speciell när man kommer hem för från solsemester ( solarium gör att man blir imun mot solens egna strålar)...
När du är 30 kommer du se ut som 40-50...Vem vill det liksom?? inte jag iaf haha
När huden börjar få rynkor och förlorar sin spänst tidigare än vanligt kommer du ångra dig, men då finns ingen återvändo...

Jag själv solade mycket solarium förut men nu har jag slutat helt faktiskt...Det finns ju cremer att köpa om man absolut måste vara brun...


En brun utan sol att rekommendera. Finns att köpa på NK.



Det var ju inte längesen en tjej som var 17 år gammal och dog i hudcancer. Hemskt!!! Tänk på detta mina vänner...vill ju ha er som vänner livet ut...

PÖSS OCH KRAM

Kommentarer

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0