Så typiskt Göteborg!!!

Min dag började verkligen inte bra...Jag jobbar på vägverket bakom centralen typ och bor vid svingeln...men man får inte går över spåren så istället för att det kunnat tatt mig 2 min till jobbet måste jag gå runt hela byggnaden...först till centralen sen tillbaka igen på baksidan...helt sjukt...och idag spöregna det på morgonen,och bilisterna har ju ingen repekt för att man gå på trottoaren precis brevid bilvägen med vattensamlingar på sidorna...

TRE GÅNGER blev jag nedskvätt, jag var helt pisseblött...inte alls roligt...

Vaför måste det regna så mycket...asså när det börjar regna så känns det som att det aldrig slutar,SÅ TYPISKT SVERIGE!

Planerna för helgen helt bortblåsta pga regnet =(((((

Skulle på dagen åkt till Slottskogen och träffat mina arbetskollegor för första gången och spelat kubb och grillat , sen på kvällen träffat tjejerna på lite drinkar och tjöt hos Therese´s föräldrar och sitta på deras uteplats...Men det går ju inte nu=((

Skall ringa min kollega nu och prata med han...Och festen blev precis flyttad hem till mig!!kom på jag har ju ingen musik!!! Ska ringa Catrin hihi hon brukar va den som räddar mig med det...hahahaha kom du ihåg Catrin när min radio inte funka i bilen när vi samåkte...haha gud va du fick bränna hahahahahahaha




Kommentarer
Postat av: Andreas "Kryckan"Hansson

Lugn Jill lugn, det ska blir bättre till imorgon.. titta på vädret på Aftonbladet:)

2009-07-10 @ 11:30:55
URL: http://kryckansblogg.blogg.se/
Postat av: Jill

Blir inte lugnare för det...ser ju inte bra ut hahahaha....

2009-07-10 @ 15:03:53
URL: http://jillo.blogg.se/
Postat av: catrin

haha det kommer jag ihåg kan fixa tills imorgon!

2009-07-10 @ 22:04:07

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0