Tack!!

Vad fint väder det e ute nu...Är det bara för att man jobbar eller?? Imorn är jag ledig och då kommer det säkert regna..Min tur eller kanske när jag skall hem från jobbet precis hahaha...Idag fick jag gå till jobbet för Patrick skall lämna in min cykel på service..Jag undrar hur mycket det kommer att kosta?? Inte värt att laga den om det kostar för mycket...

Igår så hämtade jag ut mina saker från H&M..Hade inte lika tur med storlekarna denna gång=((..Jeansjackan var för stor,ena koftan också,blusen såg ut som en tantblus(haha jag fyller 25 inte 55) men klänningen ÄLSKADE jag=)) men fick fel storlek..hade beställt 36 men fick 40 men det fanns en 36:a kvar när jag ringde så dem reserverade den till mig=))

Jag jobbar ju på fredag och Patrick också så imorn skulle vi fira mig lite, men igår så fråga han om jag ville ha min present nu,och det va klart jag ville det=))))))

Han gömde den i lägenheten (nu kan man tro jag fyller 5 haha) så jag fick leta...Det var inte va jag trodde han hade köpt.
När vi va i Danmark så skulle jag köpa Chanel parfymen på båten men den fanns inte,och han lägger sånt på minnet=))
Jag sa det till han igår,och han tänkte köpa den men visste att jag visste så han ville överraska mig istället med nåt helt annat...En DKNY väska=))) Jag älskar väskor, och han hade valt ut den helt själv tyckte jag var jättegulligt..Bra smak har han=)) Jag blev SUPERGLAD iaf...Har tyvärr ingen kamera som fungerar så kan inte lägga upp kort på den=((..Den va beige med lite svarta detaljer..TACK ÄLSKLING!!!


Ha det allihopa!!!

Kommentarer

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0