Tavlor!!



Jag behöver hjälp från er...Jag behöver tavlor till mitt vardagsrum och undrar om ni vet nån bra sida lr affär???
Inte gallerix och Chili och dem vanliga affärerna, där har jag varit...

Min vägg är 3 meter det e så svårt tycker jag å hitta rätt storlek också...Inte nog att det är asjobbigt att hitta tavla så är det storlek med =((...

Men skall inte stress köpa sånt men vill verkligen ha nåt där...känns så tomt över soffan...

Click to Zoom


 
Den gillade jag faktiskt, men behöver som sagt två st då för den är bara 83 x 84...det kommer ju se lite litet ut över soffan kanske??? hmmmm...men ändå för stora för två st kanske??(Det jag menar med storleken hmmmm)
Men med min inramning som jag ville ha (man kan välja själv på internetsidan) kommer den kosta 2300 hahaha det är den ju inte riktigt värd...Varför skall alltid det man gillar kosta massa pengar..det är inte roligt=((...


Click to Zoom

Dessa två...dem fanns i storlek 70 x 70...ja vill ha fast dem e för dyra....=((((
Hittade dessa tavlor på easyart.se och konstnär är Laurie Maitland...

Kommentarer
Postat av: Jen

Sjukt snygga tavlor och gud vad de har mycket fint på Easyart! Tack för tipset.

2010-04-15 @ 19:59:31
URL: http://www.easyart.se

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0