The big 25!!!

Så på fredag (som min kompis säger) är jag inte lammkött längre!!!hahaha (ledsen älskling hahahaha)...
Då fyller jag 25år!!!

Har tyvärr inga planer...Alla är upptagna...Dem flesta jobbar eller är bortresta=(( Inkl. mig själv..jag jobbar oxå men sen efter jobbet åker jag hem till mamma och pappa och firar lite=)) (tårta är ju ett måste)....
Och igår ringde jag runt till släkten och alla kunde komma på lördag hem till mig på lite tårta och gott=)))
Ingen av dem har ju sett min lägenhet heller så det skall bli kul=))))

Min önskelista:
Ny cykel hahahaha
Helt ny garderob=))
Smycken=)
Tavlor=)
Miljoner=)Några kronor uppskattas oxå=)))) (extremt dålig humor att jag skrattar åt det skämtet haha)
Resa=)

Inte helt omöjliga saker eller ???
hahahahahahaha


GRATTIS JILL I FÖRSKOTT!!! (Jag var först) hahaha

Kommentarer

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0