Torsdag 30 Juli

Så igår efter jobbet var det raka vägen till Chez amiz där Daniel och hans kompis Mavi väntade på mig...
Gud vilka goda pizzor dem har där=))) Verkligen nåt att rekommendera...Och det blev några glas vin till också=)

När jag kommer hem så hör min granne av sig (tidigare kompis från Angered) som sa att jag skulle komma och chilla lite=)
Efter lagat mat så traskade jag ner,jag har inte vart hemma hos dem sen dem har fått möblerna, så jag var väldigt nyfiken..
Men gud va fint dem hade fått det=)
Vi spelade lite playstation, drack kaffe och satt och tjöta på deras uteplats. Jag är verkligen nöjd med mitt boende (förutom sopprummen hahaha)...Så fint och mysigt=)))) och snart blir det ännu bättre när Patrick kommer och bo där också=))))

Varje dag är det nästan som en drog, en blogg jag kollar varje dag om inte fler än en gång haha..Min kompis Annas, så hade hon lagt upp den här bilden så sin söta dotter Alicia...Så tänkte jag att jag snor den och visar mina läsare också hur charmig hon är...

 
Är det inte det gulligaste kortet??? sååå söt!!



Idag skall jag äntligen träffa Patrick....Saknat dig!!! Vi går ju alltid om varandra...Han jobbar natten och jag dagen...
Fast då e det natten i 12 timmar så vi går precis om varandra=(( tråkigt...Men inte länge till..han skall börja plugga och flytta in hos mig =))))

Skulle gå och hämta ut mitt paket från H&M igår efter afterworken men jag kom dit 5 minuter försent...dem hade stängt...
Tycker jag är konstigt. I stan trodde jag sånna sevicebutiker var öppna iaf till 21:00...Kanske bara är jag som tycker så??? I Angered var dem öppna iaf haha(kanske får flytta tillbaka hahaha)


Kommentarer
Postat av: anna

det var den sötaste lilla tjej jag sett :P Puss på dig

2009-07-31 @ 09:42:33
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: Jill

Jag håller med=)))) puss

2009-07-31 @ 09:55:10

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0