Trött!!!

Idag är tröttheten riktigt jobbig asså...Har ju lagt mig så sent dem senaste dagarna och det börja kännas nu asså...
I måndags va ju Saira hemma hos mig då blev det lite sent(men det va bara kul) sen igår var jag hemma hos mamma och pappa och då blev det också lite sent så...

Men tänkte jag skulle gå och lägga mig tidigt idag men kom på att jag skall hem och moppa och tvätta och grejer...
Det tar ju sin tid...men maten är fixat till imorn och så slänger jag på lite pyttipanna tänkte jag...MMmm tycker det är gott och med rödbetor till=) älskar rödbetor=)))...

Idag fick jag med mig lite av maten mamma hade gjort igår när jag va där..Det gäller att passa på när man är hos mamma så tog med lite hem=)) Mexikansk gratäng med ris=) jättegott mamma=))
Mamma och pappa passade Nikita igår...Dem är verkligen förtjusta i henne... Hoppas dem skaffar en hund när pappa går i pension...kommer ut och rör lite på sig och sen roligt sällskap...

Det är den årliga kubben på lördag men vädret är ju inte direkt fint.Skulle ju bli fint idag men nu när jag gick till jobbet så regna det...Men jag skall jobba ändå så jag kan ju inte gå ändå...synd för det är väldigt roligt...man käkar MASSA gott om inte annat...=)) MAT = ALLTID KUL haha



MMMMMMMMmmmm detta hade inte vart fel framför mig just nu=))




Kommentarer

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0