En liten quiz:

Snodde den här från en kompis kompis sida,lite rolig

Regler: Varje svar måste börja på första bokstaven i ditt namn. Alla svar måste vara riktiga ord! Du får inte ge samma svar som personen som utmanade dig (om ni börjar på samma bokstav). Du får inte heller skriva samma svar eller ditt namn på flera ställen! Lycka till!!


1. Vad heter du? Jill
2. Ett ord på fyra bokstäver? Jäst
3. Flicknamn? Julie
4. Pojknamn? Joakim
5. Yrke? Jägare
6. Färg? Jämt lager med lila=))))
7. Klädesplagg? Jacka
8. Mat? Japansk mat
9. Sak i badrummet? Jordfelsbrytare (pappa är elektriker ahhaha)
10. Plats/stad? Jylland
11. Orsak att vara sen? Jag försov mig.
12. Något man skriker? Jävlar! (oops)
13. Film? Jurassic Park
14. Något man dricker? Juice
15. Band? Jumper
16. Djur? Järv
17. Gatunamn? John Ericssons vägen  (Malmö)
18. Bil? Jaguar
19. Sång? Jag ljuger så bra( Linda Bentzing) haha
20. Aktiviteter med mer än en deltagare? Jujutsu


Den va riktigt svår på J...Kom inte på någon färg eller aktivitet med fler än en deltagare....Kommer ni på???


Kommentarer
Postat av: Jill

Jag och Saira kom på dem två men ge gärna förslag om ni kommer på...OMÖJLIGT!!!

2009-07-13 @ 21:34:47
Postat av: catmust

catmust=kinky

2009-07-13 @ 22:57:16
Postat av: Jill

HAHAHAHAHA du e störd ahahhahahahahaha

2009-07-14 @ 08:09:28
URL: http://jillo.blogg.se/

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0