Väldigt söta!! skulle vilja ha!!





     ASOS Button Front Printed Bandeau Top          Where Are You Now Nautical Bandeau Dress
                        Söt blommig tubtopp är aldrig fel           Har aldrig gillat seglarstilen 
                                                                                    men denna  va  väldigt söt och sommrig





ASOS Zip Front Flower Print Dress            ASOS Multi Floral Strapless Dress

I like,men måste ha en snygg solbränna till!!   Söt till ett restaurangbesök på kvällen!!
  
 
                                              
ASOS Pleat Detail Tulip Skirt
Gillar kjolen,men tyvärr kan jag inte ha så kort...Har för mycket rumpa helt enkelt...Den tar upp för mycket utav tyget så det blir att kjolen slutar precis vid skinkorna...Rör lite på mig och jag visar allt...inte så bekvämt=(((( Älskar min rumpa men det är inte roligt när man inte kan ha på sig vad man vill...=(((                              

                                                                 
                                           

            ASOS Leather Caged Gladiator Heeled Sandals              Nice!!!     ASOS Set Of Five Coloured Bangles

Synd att det inte är sommar en längre tid så man kan ha sommarkläderna på sig längre=))) älskar sommarkläder=)))

Kommentarer
Postat av: lina

hejsan =) kul blogg. skulle vilja veta vart du hittade den där seglar toppen`? jätte söt =)

2010-10-08 @ 18:38:16

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0