Välkommen till min nya blogg!


Hej allihopa!
Nu har jag valt att följa trenden att blogga. Har aldrig ens funderat över det förren igår när jag satt med Therese,Anna, Catrin på restaurang och klaga över hur mycket spilltid det finns på mitt jobb. Då kom det upp .Varför inte blogga? Så här är jag. På jobbet och bloggar.
Hoppas ni kommer att tycka min blogg är rolig för jag har ingen aning om hur den kommer bli haha.

Igår efter jobbet var det bara raka vägen hem( fast förbi banken först) och sen göra iordning sig för ett väldigt trevligt restaurang besök. Tro det eller ej jag käkade indisk mat för första gången, och det bli verkligen inte den sista=) mmmm riktigt gott=)))

Det kommer ni märka att det kommer bli mycket sms språk.Så är det när man är lat som jag.En reflex också. Lat är bara förnamnet för mig.Om man kan skriva kmr istället för kommer och alla förstår(förutom möjligtvis pappa) varför inte bara göra det.Sparar energi och tid hahahahahaha

Bilder och sånt kul får komma senare har ju inte det på datan på jobbet .

Ha det bra allihopa(Ni tre som vet om denna blogg) hahahaha

Kommentarer
Postat av: anna

jaaaaaaaaaaa! Jillbert!! =) vad roligt att du bloggar! Puss

2009-07-07 @ 15:52:35
URL: http://pann.blogg.se/

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0