Vovve!!!

Har ju alltid älskat hundar och har turen som träffat en kille som också gör det...Vi passar och rastar en underbar schäfertik som heter Dessie ganska ofta, och har fastnat nåt enormt för henne..Hur känns personlighet som helst...
Så vi har bestämt att en schäfer blir det vi kommer att köpa om några år...

Kolla ba det sötaste ansikte som finns=))

En sak som är väldigt svårt...Jag e ganska petig och vill ha en schäfer med färger som jag vill ha...men det kan man ju inte se hur det blir när dem är små....








Så vill jag har färgerna...

Väldigt ljus i pälsen och ljus runt ögonen,annars ser den så elak ut tycker jag...och det vill jag inte att den skall göra för den kommer bli världens gulligaste=)



Nikita är den sötaste vovven som finns...Jag vill att min hund skall ha samma pesonlighet som henne...som en människa e hon=) sötisen=)





Kommentarer

Säg nått!!!:

Namn:
Låt mig inte glömma dig!!?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0